loading...

اموزش خرید

بازدید : 175
چهارشنبه 5 آذر 1399 زمان : 15:24

نحوه انتخاب پاوربانک

همانطور که گفتم ، می توانم آنها را از نظر ظرفیت ، اندازه ، وزن و تعداد و همچنین انواع درهای داخلی متمایز کنم. بنابراین ، برای تعیین اینکه آیا این نیاز شما را برآورده می کند ، باید کمترین اطمینان را به مشخصات فنی آن داشته باشید و تشخیص دهید که آنها را به درستی تشخیص دهید. من به شما اطمینان می دهم که این کار بسیار راحت تر از آنچه شما فکر می کنید است ، شما می توانید تمام موارد زیر را پیدا کنید.

ظرفیت

مانند باتری های تلفن های هوشمند و تبلت ها ، ظرفیت بانک های انرژی بر حسب میلی آمپر در ساعت (میلی آمپر) محاسبه می شود. اما ساعت میلی آمپر چیست؟ بلافاصله توضیح می دهم


همانطور که از نام آن پیداست ، میلی متر یک هزارم آمپر در ساعت است که نشانگر تعداد آمپری است که از آن عبور می کند (واحد اندازه گیری شدت جریان الکتریکی) در هر ساعت توسط یک دستگاه.

این مفهوم اساسی را پاک کنید ، برای یافتن پاور بانکی که به بهترین وجهی با نیازهای شما مطابقت دارد ، باید از ظرفیت باتری موردنظر برای شارژ بدانید و سپس باتری تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود را بدانید: مقداری که با جستجو به راحتی پیدا می شود. اما در Google مراقب باشید مقدار میلی آمپر ساعت نشان داده شده در پاوربانک ها نباید مستقیماً به اندازه باتری تلفن های هوشمند و تبلت مربوط باشد.

به زبان ساده ، اگر یک پاوربانک 10،000 میلی آمپری پیدا کردید و تلفن هوشمند شما دارای یک باتری 3000 میلی آمپری است ، نمی توانید سه بار شارژ کامل انجام دهید ، اما کمتر (بیش از دو بار). برای بدست آوردن ظرفیت واقعی بانک ، همیشه باید 20-30٪ تخفیف در میلی آمپر ساعت پاوربانک وجود داشته باشد. برای اینکه دقیق تر بگوییم ، باید آمپرهای "واقعی" پاوربانک را محاسبه کنید تا 3.7 * (عدد میلی آمپر ساعت) / 5 محاسبه شود. در این حالت ، مقدار "سازگار" میلی آمپری برای ارزش تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود دریافت می کنید ، بنابراین می توانید هنگام خرید پاوربانک به درستی جهت گیری کنید.

در بعضی موارد ، ظرفیت پاوربانک ها با وات ساعت (Wh) بیان می شود. برای اینکه تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی با Wh سازگار باشند ، مقدار باید بر 5 تقسیم شود (یعنی 5 ولت): (کدام عدد) / 5.

متأسفانه ، تولیدکنندگان پاوربانک همیشه نشان نمی دهند که ظرفیت باتری آنها 3.7 ولت یا 5 ولت است. برای حل این مشکل ، باید مرورهای آنلاین ، نظرات کاربران را بخوانید و با جستجوی سایت های شخص ثالث در اینترنت ، از مشاوره شخصی برخوردار شوید.

البته افزایش ظرفیت نیز بار دوم بارگیری آن است که برابر با پسوند آن است ، بنابراین اگر یک پاوربانک بسیار بزرگ خریداری می کنید ، آماده باشید که مدت زمان طولانی را برای شارژ آن صرف کنید!

شکل ، اندازه و وزن

چندین فاکتور شکل برای بانک های انرژی وجود دارد: مواردی شبیه به رژ لب وجود دارد ، مستطیل های ضخیم تر از کارت اعتباری ، قابل اعتمادترین و توانمندترین ، ما می توانیم آنها را به عنوان "جعبه" تعریف کنیم و لیست ادامه دارد. شما باید آنچه را می خواهید انتخاب کنید.

وزن و ابعاد مختلف گفتار. همانطور که مشاهده می کنید بزرگترین و سنگین ترین پاوربانک ها آنهایی هستند که به شما امکان می دهند دستگاه های خود را زیاد شارژ کنید. این بدان معناست که اگر برای استفاده در جاده به پاوربانک (یا در هر زمانی که مدت زیادی پریز برق ندارید) نیاز دارید ، باید تخفیف و تخفیف را بگذارید و فقط به میزان میلی آمپر ساعت فکر کنید. - ممکن است تلفن های هوشمند و تبلت ها چندین بار نیاز به شارژ مجدد داشته باشند و این تنها با باتری های آمپر بالا امکان پذیر است.

از طرف دیگر ، اگر به یک باتری نیاز دارید که همیشه در جیب شما باشد تا در شرایط اضطراری به دستگاه های خود جان ببخشید ، از mAh نیز صرف نظر کنید و یک پاوربانک بسیار جمع و جور و نازک بخرید تا آن را در کنار خود داشته باشید. شلوار جیبی یکنواخت است.

همچنین ، من مصالح ساختمانی و مقاومت در برابر آب ، بانک و شوک و گرد و غبار را در نظر می گیرم. اگر اغلب در شرایط "شدید" قرار می گیرید ، یا اگر این امر سلامتی دستگاه های الکترونیکی را تهدید می کند ، پس یک بانک بسته بخرید که می تواند در برابر اثرات آب ، پاشیده شدن ، ریزش و سایر موارد مقاومت کند. .

در مواقع اضطراری (یا در اردوگاه های معمولی) همچنین می توانم از یک بانک خورشیدی استفاده کنم که می تواند شامل صفحات خورشیدی باشد که به لطف آن می توانید بدون کمک پریز برق شارژ کنید. بسیار کند ، اما موفق می شوند!
درها و قدرت

همانطور که در بالا ذکر شد ، پاوربانک ها تعداد متغیری در دارند. کسانی که دارای درگاه های جداگانه هستند ، به شما امکان می دهد همزمان فقط یک دستگاه را شارژ کنید ، دستگاه های دارای چندین پورت به شما امکان می دهند چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید ، اما تفاوت های بسیار دیگری نیز وجود دارد.

اول از همه ، لازم به ذکر است که درب ها می توانند ورودی یا خروجی باشند - پاوربانک داخلی امکان شارژ شما را فراهم می کند. از طرف دیگر ، دستگاه هایی که باید دوباره شارژ شوند (تلفن های هوشمند ، تبلت ها و ...).

بنابراین اندازه درب شما باید با آن کنار بیایید. بسیاری از پاوربانک ها ایستاده اند

USB A (از این رو نوع استاندارد USB) به شما امکان می دهد رایج ترین مدل های تلفن های هوشمند و تبلت ها را دوباره شارژ کنید. سپس microUSB با درب وجود دارد که اغلب برای شارژ پاوربانک ها و پورت های USB Type-C استفاده می شود ، که برای شارژ برخی از مدل های تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ها (به عنوان مثال MacBooks) و کنسول های بازی ویدیویی (به عنوان مثال Nintendo Switch) استفاده می شود.

لازم به ذکر است که لپ تاپ ها و کنسول های بازی ویدیویی ممکن است به انرژی زیادی احتیاج داشته باشند ، بنابراین فقط با بانک های خازن بزرگ و در صورت استفاده از کابل های مناسب سازگار هستند. به عنوان مثال ، در مورد لپ تاپ ها ، شارژ واقعی فقط هنگام خاموش شدن رایانه انجام می شود. اگر رایانه روشن باشد ، پاور بانک باتری کامپیوتر را کمی کند می کند ، اما آن را دوباره شارژ نمی کند. گفته می شود که خرید کابل USB-A از USB-C و شارژ دستگاه USB-C بدون مشکل فقط با پاوربانک با پورت USB-A امکان پذیر است.

درها سزاوار یک قسمت جداگانه هستند. این رعد و برق برای شارژ آیفون و آیپد اپل استفاده نمی شود (معمولاً می توان آن را با پورت USB استاندارد شارژ کرد) ، اما در صورت وجود ، به شما امکان می دهد پاوربانک را با استفاده از همان کابل استفاده شده برای iDevices شارژ کنید (بنابراین اتصال برق در پاوربانک و پورت USB در انتهای دیگر )

ناگفته نماند که منبع تغذیه توسط پاوربانک تأمین می شود. و باید بدانید که هر پورت در پاوربانک می تواند مقادیر مختلفی از انرژی را تأمین کند. این انرژی در آمپر (A) اندازه گیری می شود و بر زمان شارژ دستگاه تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، دستگاه های 1A با درهایی که با سرعت خاصی بارگیری می شوند و پورت های 2.1A یا 2.4A آنها به سرعت دستگاه ها را شارژ می کنند زیرا می توانند برق بیشتری را به دستگاه دوم تأمین کنند.

با این حال ، برای سرعت بخشیدن به شارژ ، دستگاه مورد نظر باید با سطح قدرت پاوربانک مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر ، اگر تلفن هوشمندی دارید که از شارژ 1A پشتیبانی می کند و آن را به پورت 2.1A یا 2.4A متصل می کنید ، به سرعت شارژ نمی شود زیرا همیشه با 1 آمپر انرژی را جذب می کند (و این مانع از این کار می شود) ، میزان انرژی جذب شده و باتری شارژ نمی کند). برعکس ، اگر تلفن هوشمندی دارید که از شارژ 2.1A یا 2.4A پشتیبانی می کند و آن را به پورت 1A متصل می کنید ، شارژ نسبت به شارژر معمولی تلفن کندتر خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که در پاوربانک های مجهز به چندین پورت ، اگر همزمان از دو یا چند پورت استفاده می کنید ، کل توان خروجی بین دیگری تقسیم می شود ، به این معنی که اگر پاور بانکی خریداری کنید که می تواند برق 4A را تأمین کند و همزمان چندین دستگاه را به هم متصل کند ، به پورت های مختلف تقسیم می شود (به عنوان مثال ، 2A در دو پورت یا 1A در چهار پورت).

نگران اضافه بار نباشید - اکنون همه پاوربانک ها دارای یک سیستم ایمنی هستند که در صورت اضافه بار یا اتصال کوتاه برق را قطع می کند. همچنین ، خطر شارژ اضافی بسیار محدود است ، زیرا پاوربانک ها می توانند "به طور خودکار" دستگاه های متصل به پورت های خود را شناسایی کرده و آنها را شارژ کنند تا بیش از حد شارژ نشوند.
پشتیبانی از QuickCharge

در مورد منبع تغذیه ، اگر تلفن هوشمندی مجهز به فناوری Android Qualcomm QuickCharge دارید و می خواهید در اسرع وقت آن را دوباره شارژ کنید ، باید یک پاوربانک خریداری کنید که از این فناوری پشتیبانی می کند.

نمی دونی من از چی صحبت می کنم؟ در این حالت نیازی به پاوربانک با پشتیبانی QuickCharge ندارید. در هر صورت ، این یک فناوری ثبت اختراع شده توسط کوالکام (سازنده مشهور پردازنده های گوشی های هوشمند معروف) است که به شما امکان می دهد تلفن را به سرعت از طریق سیستم ولتاژ و آمپر ویژه کنترل شده توسط پردازنده شارژ کنید.

لازم به ذکر است که چندین نسل QuickCharge (به عنوان مثال QuickCharge 3.0 و QuickCharge 2.0) وجود دارد ، سعی کنید یک پاوربانک خریداری کنید که می تواند از تمام ویژگی های نسل QuickCharge موجود در تلفن هوشمند شما استفاده کند. اگر درباره نسل QuickCharge که تلفن هوشمند شما از آن استفاده می کند شک دارید ، یک پاوربانک بخرید که از آخرین نسخه این فناوری پشتیبانی می کند - سازگاری عقب همیشه تضمین می شود.

نشانگرها و چراغ های LED

جزئیاتی که همه در مورد آنها فکر نمی کنند ، اما در استفاده روزانه از برق مورد نیاز است - یک شاخص LED برای دانستن میزان شارژ باقیمانده است. دانستن میزان شارژ باقیمانده ، به ویژه در توانمندترین پاوربانک ها ، می تواند مهم باشد ، بنابراین دقیقاً به نشانگر LED نیاز دارید.

ویژگی دیگری که می تواند مفید باشد شعله است که بسیاری از پاور بانک ها را با هم ترکیب کرده و به شما امکان می دهد از شارژ باقیمانده در باتری استفاده کنید.
کدام پاوربانک را بخریم

در این مرحله شما باید ایده روشنی درباره چگونگی ارزیابی مشخصات فنی پاوربانک داشته باشید. بنابراین من می گویم شما مکالمه را از دست نخواهید داد و جالب ترین باتری های قابل حمل را با هم می بینید. من فکر می کنم پیدا کردن یک مورد مناسب شما دشوار نخواهد بود!
بهترین بانک قدرت اقتصادی (حداکثر 20 یورو)
پاوربانک بونائی 10000 میلی آمپر ساعت

چین

بیایید با یک محصول ارزان قیمت با ظرفیت زیاد شروع کنیم: پاوربانک باتری از باتری 10000 میلی آمپر ساعت و دو درگاه USB 2.1A USB (ظرفیت کامل) استفاده می کند. در کنار بدنه ، چراغ قوه اضطراری وجود دارد و ورودی برای شارژ باتری یکپارچه - microUSB است.

https://n9.cl/bdvn

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 261
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 243
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 736
  • بازدید سال : 908
  • بازدید کلی : 2743
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی