loading...

اموزش خرید

بازدید : 277
سه شنبه 18 آذر 1399 زمان : 16:04

سلام بر همه!
وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم.

هدفونهای مختلف راهنمای خرید هدفون زیادی برای استفاده وجود داشت خرید هدفون که عمدتا چینی بودند ، کم و بیش خوب ، اما من چیزهای بیشتری می خواستم ، خصوصاً هدفونهای سطح بالا.
البته همه چیز به وجود پول و کالا برمی گردد. قیمت

هدفون های خوب سونی ، سنهایزر و فیلیپس حدود 50 دلار است. من اصلا به هیولاهای اصلی نگاه نکردم. بیشتر آنها سنخ 300 را ترجیح می دهند. 47 ما 47 نفر از شما آنلاین داریم ، اما 50 نفر با یک قطعه سیم سبز ، افسوس ... در Ebee همه آنها یکسان هستند
و هنگام جستجوی صدا با کیفیت بالا ، به هدفون AKG 324P برخوردم. طبق بررسی های انجام شده ، این هدفون های خوبی هستند که نزدیک به سیصدمین سنخ هستند و از نظر تصویر باس ، از آنها پیشی می گیرند. اما هزینه آنها دوازده خواهد بود.
AKG یک شرکت معروف است که تجهیزات موسیقی استودیو - خرید هدفون میکروفون ، میکسر ، مانیتور ، و علاوه بر این ، یک شرکت اتریشی تولید می کند.
با جستجوی این AKG ها در eBay ، چشمانم درخشید. تمام فروشندگان قیمت 20 دلار تعیین می کنند. همه فروشندگان از چین هستند. در طی این تالارها ، آنها نوشتند که در حال حاضر موارد زیادی جعل شده است. این همان چیزی است که من از آن می ترسیدم. اما در این ویدئو می توانید بررسی فیلم آنها (نه من) و نحوه تشخیص اصل از جعلی را ببینید.

به طور کلی ، تصمیم گرفتم از فرصت استفاده کرده و آنها را بخرم. یک مرد زیبای چینی به آنها اطمینان داد که واقعی هستند. پس از خرید ، آنها شماره را پس دادند - بسته بندی آن به طرز عجیبی 16 روز منقضی شد ، بدون بسته شماره ردیابی حدود یک ماه ادامه داشت.
و حالا او یک پاکت زرد است. رویای فلسفه. این اولین بار است که تمبرهایی را در منطقه می بینم)

جعبه محکم بسته شده - و voila. هدفون با هدفون. پس از کالبد شکافی ، هدفون نشان داد که هدفون واقعی است. خرید هدفون کتیبه AKG حک شده است ، رسم نشده است ، حروف و به هم نزدیک هستند.

بلافاصله می گویم که هدفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تعداد انگشت شماری از پلاستیک ارزان و قطعات سقوط کننده وجود ندارد.
سوکت L شکل - امیدوارم که سر نخورید ، اتصال طلا ، به نظر نمی رسد سیم های ساخته شده از مواد لمسی نرم اشتباه گرفته شوند. هدفون بسیار سبک و ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بالا است. روی قسمت نقره ای ، روی گوشی سمت چپ 324P ، در سمت راست توسط AKG نوشته شده است. ، جایی که هدست به نظر یک بلندگو می رسد ، نواری وجود دارد که برای جلوگیری از شکستن سیم ها خم می شود. ظاهر هدفون ساده و معمولی است اما از درون جالب ترین است

سمعی:
این جالب ترین است. من قبلاً چنین صدایی را نشنیده ام. من شنوایی کاملی نخواهم داشت ، اما پاسخ فرکانس نرم است. صدا واضح ، باس ، سطح بالا و متوسط است ، آنها از سقف عبور نمی کنند. روی آنها من واقعا جزئیات استریو آهنگ را شنیدم. تنظیم اکالیپتوس حتی لازم نیست.
هدفون ها محکم ، راحت و کاملاً مناسب در گوش قرار دارند - به هیچ وجه احساس نمی شوند ، بنابراین گوش ها بعد از مدت طولانی گوش دادن خسته نمی شوند. ضمناً ، آن را روی Sansa Clip + Rockbox مورد علاقه ام آزمایش کردم. بازیکن گوش ها را به خوبی جلب کرده است ، میزان صدا به اندازه کافی است ، هنوز یک حاشیه بزرگ وجود دارد. دوستان بازی کننده مرا از تپه خارج کردند.

امتناع. لطفاً از دیدن عکسهای دست ساز خود در تلفن ، زیبایی های هنری عکاسی خودداری کنید. همه موارد امضا شده تنها نتیجه برداشت های من است ؛ به هیچ وجه ادعا نمی کند که "حقیقت مطلق" است. در این مقاله من گوش های جدید Xiaomi را خواهم خواند - ملی ، ترکیبی یا ترکیبی ، زیرا روی بسته بندی ، به جز هیروگلیف ، فقط آرم و شماره شرکت بود ، و این نام تا حدودی برای آنها باقی مانده است.

تاکید اصلی در مقایسه cx300II و ترکیبی خواهد بود ، زیرا آنها تقریباً در یک رده قیمت هستند (در زمان بررسی ، sennheiser در mvideo 1090 روبل با کوپن عمومی 500 روبل هزینه دارد ، من امتیاز GB را "عمومی" نمی نامم ، بنابراین قیمت عادی 17.4 دلار در نظر گرفته می شود).
خرید

ترکیبی
سلامتی. بند ناف بافته شده ضخیم اما نسبتاً انعطاف پذیر ، یک پلاگین با محافظت ضد موشکی و کنترل از خرید هدفون راه دور از طریق میکروفون ، گوشی راست ، عایق صدا
منفی ها نازک ترین گوش های لبه گوش "خشن" - بزرگتر از همه هدفون ها ، لاستیک روی سیم بالای شکاف کاملا خشن است ، احتمالاً به سرما می چسبد ، جای آن راحت نیست ، یک قسمت از بند در بند دارای "حافظه" است اثر:

سیلندر 2.1:
سلامتی. طناب بافته شده نرم ، پلاگین ضد موشک ، لاستیک خوب روی سیم بالای پچ ، میکروفون کنترل از راه دور ، لنت های گوش نرم (دارای یک مرکز "ضخیم" هستند اما لبه های آن نازک تر و نرم تر از ترکیبی است) ، عایق صدا خوب است.
منفی ها برای این نوع هدفون کاملاً استاندارد است ، اما فلز هدست هنگام فرود با پوست تماس می گیرد ، کنترل از راه دور به عنوان جدا کننده عمل می کند و بسیار کم است.

Cx300ii:
منفی ها بند ناف انعطاف پذیر بسیار نرم که از سرما نمی ترسد ، جای آن بسیار راحت است (در این هدفون حتی می توانید روی بالش یا تخت دراز بکشید) ، لنت های گوش نرم ، محافظت خوب در برابر خم شدن (در واقع سوکت اسب "G") ، اندازه جمع و جورتر. ، سیم نامتقارن ، عایق صدا خوب.
سلامتی. هیچ کنترل از راه دور با میکروفون ، سیم نامتقارن وجود ندارد.

Cx300 و مقایسه اندازه ترکیبی

خط پایین. اگر هدفون را مقایسه کنید ، cx300 بهتر از رقبای خود است ، اما اگر بیشتر به هدفون مخصوصاً در خیابان / مترو و غیره علاقه دارید. - پس از آن هیبرید xiaomi بهتر به نظر می رسد.
3. صدا
پیستون 2.1 در این بخش در نظر گرفته نمی شود زیرا آنها به طور واضح در حال از دست دادن بقیه "عینک" هستند.
من سعی کردم جهت های مختلفی را برای مقایسه انتخاب کنم ، اما همه آنها ، به یک روش یا دیگری ، مربوط به موسیقی است که خرید هدفون من گوش می دهم. تیم هایی که بیشتر مقایسه ها با آنها انجام می شود ، mudvayne ، rhcp ، slipknot ، pantera ، van canto ، سه روز لطف و وسوسه.

Senhheiser vs xiaomi:
صدای هیبرید برای من دلپذیرتر به نظر می رسید ، اگرچه مطمئناً در مقایسه با سیلندرها بهتر شده است. قسمت های پایین آن به نظر می رسید ، جزئیات در وسط اضافه می شدند ، و بالای صفحه خیلی آزار دهنده نبود. اما یا میان مدت بعضی اوقات خیلی واضح حرکت می کند ، یا باس کمی در وسط بیرون می آید ... عدم تعادل ، کمبود عمق صدا وجود دارد ، اگرچه جزئیات خوب است. برخی از آهنگ های مربوط به شیائومی جالب تر به نظر می رسیدند ، اما به طور معمول این یک استثنا است. همچنین باید به آن فکر کرد
برخی از همکاران که برای مقایسه صوتی آزمایش شده اند ، به نفع sennheiser رأی دادند (شاید نه تنها به دلیل باس عمیق تر و برجسته تر ، بلکه همچنین به دلیل صدای بلندتر آنها در دستگاه پخش / تلفن نسبت به هیبریدها).
نتیجه
به طور کلی ، به نظر می رسد cx300II محبوب ترین خرید هدفون "خشخاش" در صورت تمایل است ، اما Xiaomi یک قدم جدی برداشته و یک محصول بسیار خوب را منتشر کرده است ، هر کسی که به یک هدفون با "اضافی" به شکل هدفون خوب نیاز دارد ، می تواند تا با خیال راحت آنها را راهنمایی کنید. با این حال ، من آنها را "هدفون هیبریدی" نمی دانم.خرید هدفون یا حتی به عنوان یک گزینه ارزان برای آنها. برای کسانی که در وهله اول به دنبال هدفون هستند ، من توصیه می کنم حداقل قبل از سفارش به چینی های معروف گوش دهند ، زیرا صدای آنها هنوز خاص است ... با این حال ، من قادر به گوش دادن یا گوش دادن نخواهم بود ، مقایسه آنها با Tennmak Dulcimer جالب خواهد بود که همچنین به یک میکروفون مجهز شده و شهرت زیادی در شبکه گسترده جهان کسب می کند.

P.S. از همه موارد بالا ، ممکن است یک فن sennheiser یا یک فن cx300II به نظر برسد ، اما من عجله دارم که شما را ناامید کنم - اینطور نیست. برای مدت طولانی من بین VSonic VSD3s و Ostry kc06a و درگیر شدم ، اما همانطور که بود ، قلب من کاملاً برنده شد ، زیرا احترام عمیقی برای سنکس ها وجود داشت. آنها 4 سال صادقانه در شرایط بسیار سخت (اتوبوس-خیابان 2 سال 2 در سالن بدن سازی 2 سال) خدمت می کنند. اخیراً حقیقت در گوش چپ ناپدید شده است ، اما تاکنون این امر بسیار نادر بوده است.

P.P.S. این اولین اشاره من است ، بنابراین انتقاد سازنده مورد استقبال قرار می گیرد ، شما می توانید ضربه بزنید اما نه به سر.

آیا واقعاً موارد با کیفیت بالا را دوست دارید؟ هدفون های Sennheiser CX 300-II را دوست خواهید داشت. مردم آنها را بارها و بارها خریداری می کنند ، حتی اگر دستگاه را گم یا خراب کنند. دلیل برتری دستگاه ، موسیقی عالی است که به ندرت می توان با هدست دیگری از آن پیشی گرفت.
نمای خارجی

در نگاه اول ، این هدفون به ساده ترین شکل ممکن است: یک کابل مشترک ، دو سیم نازک به سر ، باعث خراب شدن راهنماهای صوتی می شود. اما در واقعیت ، همه چیز طوری طراحی شده است که تا حد امکان کاربردی باشد.

یک پوشش "قفل" خود چسب برای ذخیره سازی هدفون در نظر گرفته شده است

همچنین در دسترس هستند.

بررسی های منفی مشتری

مصرف کنندگان می گویند که مدل ها کلیپ های بدون لباس ندارن خرید هدفون . با این حال ، این کمک می کند که هدفون Sennheiser CX 300 یک کابل نامتقارن دریافت کند.

هنگام گوش دادن به آثاری از سبک راک ، گاهی اوقات اعوجاج هایی با فرکانس بالا تا متوسط شنیده می شوند. ممکن است در قسمت هایی از طبل سر و صدا ایجاد شود. اما همه مصرف کنندگان از آن شکایت ندارند. برخی فقط توجه نمی کنند ، در حالی که دیگران با هم ترازی تنظیم بهینه ذخیره می شوند.

تولید کننده کنترل پنل را ارائه نداده است. که نمی توان از این مدل به خرید هدفون عنوان هدست استفاده کرد (بدون میکروفون). حتی یک دکمه نامحدود روی آهنگ وجود ندارد.

نتیجه گیری:

هدفون Sennheiser CX 300 ، خرید هدفون مانند جانشینان خود ، دارای ساختار محکم است ، بنابراین قابل اعتماد هستند. با توجه به بررسی های مصرف کنندگان ، می توان نتیجه گرفت که عمر مفید بسیار طولانی است. اگرچه ، این اولویت با نسخه دوم هدست است ، باید توجه داشت که این مدل دارای تقویت کننده دیگری است. متوسط امید به زندگی حدود 3 سال بود. اگر دستگاه را با نهایت دقت و دقت کار کنید ، این رقم به راحتی می تواند در دو ضرب شود. برای استفاده کامل از هدفون Sennheiser CX 300 ، باید به حداکثر توانایی خود بپردازید.
مقاله قبلی:
با استفاده از یک ظرف فلکس بلوک ها را با CSS مقایسه کنید
مقاله بعدی:
تقویم HTML css تقویم تقویم PHP سال
مقالات مشابه
قلم پویا که به صورت پویا به cQ jQuery تبدیل می شود
ویندوز 8:
قلم پویا که به صورت پویا به cQ jQuery تبدیل می شود
تقویم جی کوئری مرورگر کراس اوور سبک AIR DATEPICKER
رم:
تقویم جی کوئری مرورگر کراس اوور سبک AIR DATEPICKER
نحوه ساخت دکمه تمیز کردن اسب با استفاده از دکمه تمیز کردن دکمه ها
امنیت:
نحوه ساخت دکمه تمیز کردن اسب با استفاده از دکمه تمیز کردن دکمه ها
سنگ تراشی - بلوک های آجری به شکل CSS خالص
اینترنت
سنگ تراشی - بلوک های آجری به شکل CSS خالص
محصول خط PHP - روش های آسان
رم:
محصول خط PHP - روش های آسان
چگونه می توان پیشرفت را در بازی در Android ذخیره کرد - بازی پشتیبان
مانیتورها:
چگونه می توان پیشرفت را در بازی در Android ذخیره کرد - بازی پشتیبان
استفاده از پرونده های tpl نحوه ایجاد فایل های tpl در php
امنیت:
استفاده از پرونده های tpl نحوه ایجاد فایل های tpl در php
Wp فقط همه دسته های محصول را وارد می کند
برنده ترین ها:
Wp فقط همه دسته های محصول را وارد می کند
جاوا اسکریپت متن پنهان کد Javascript مخفی موجود در صفحه را مشاهده کنید
رم:
جاوا اسکریپت متن پنهان کد Javascript مخفی موجود در صفحه را مشاهده کنید
توصیه شده:
چگونه یادگیری تایپ کردن سریع و بدون نگاه کردن به صفحه کلید را انجام دهیم
نرده ها:
چگونه یادگیری تایپ کردن سریع و بدون نگاه کردن به صفحه کلید را انجام دهیم
دو نکته اعصاب خود را صرف شبیه سازهای صفحه کلید کنید ، مانند بدنام "Keyboard Solo". امضا را روی کلیدها بچسبانید. یادگیری تایپ کردن ...
دکمه چند منظوره برای تلفن های هوشمند Klick
دکمه چند منظوره برای تلفن های هوشمند Klick
امنیت:
FFmpeg و FFserver برای ویندوز - راهنمای سریع
FFmpeg و FFserver برای ویندوز - راهنمای سریع
مانیتورها:
دکمه چند منظوره برای تلفن های هوشمند Klick
دکمه چند منظوره برای تلفن های هوشمند Klick
منابع تغذیه:
tpl الگو هدف خود را بسازید
tpl الگو هدف خود را بسازید
ویندوز 7:
چگونه می توان یک قلم را از Google Fonts فعال کرد؟
چگونه می توان یک قلم را از Google Fonts فعال کرد؟
دیگر:
عناصر HTML5 ویژگی های عناصر
عناصر HTML5 ویژگی های عناصر
کارت های ویدیویی

https://bit.ly/36WvHnD

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 260
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 243
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 907
  • بازدید کلی : 2742
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی